Całe 10 dni trwały nieustanne testy SmartKat-a nad Zatoką Gdańską, pogoda była tym razem jak z bajki, słońce, wiatr i całe rzesze chętnych do testowania. 30 lipca pojawiliśmy się z naszym SmartKat-em w Jastarni i „zaokrętowaliśmy“ na Campingu Maszoperia. Dzięki uprzejmości szkoły Windsurfingowej, mogliśmy ustawić naszego SmartKat-a w samym centrum uwagi, co natychmiast zaowocowało ogromnym zainteresowaniem niemal całej społeczności kempingowej. Dość powiedzieć, że przez ostatnie dziesięć dni, nie mieliśmy nawet czasu na posiłek w porze obiadowej, co miało również swoje dobre strony (parę kilo zostało na plaży ;-) ). Od środy 5-go sierpnia prezentowaliśmy również wersję limitowaną SmartKat-a „Edition 1“, testy na tym SmartKat-cie przeprowadzane były przede wszystkim na plaży hotelu „Bryza“ w Juracie na otwartym morzu. Tutaj chcielibyśmy wyrazić szczególne podziękowania dyrekcji hotelu Bryza za doskonałą współpracę i świetnie przygotowaną informację dla gości hotelowych! SmartKat spisywał się doskonale i pomimo fali przybojowej nie było problemu z wyjściem na morze (stan morza 2, siła wiatru max. 4°Bft). Zapraszamy gorąco do odwiedzenia naszej galerii, gdzie zamieściliśmy kilka zdjęć z Półwyspu Helskiego.